Direktlänk till inlägg 4 februari 2015

Bebis Mys :-)

Av carrolina84 - 4 februari 2015 22:03

Första inlägget i Februari månad.. Vet det är länge sen jag skrev något, eller så jätte länge sen är det väl inte heller, drygt en månad sen snart. Har haft lite annat i huvudet, har tänkt tanken på att blogga för det har behövts emellanåt men sen har det tyvärr kommit annat emellan så då har man glömt av det. 


Har hänt mycket dom senaste veckorna.. 


I mitten av januari blev jag Gammelmoster för tredje gången :-) Till en liten grabb, han är så söt och snäll :-) 
I slutet av januari, blev det mindre roligt.. Då blev jag arbetslös, så det blev en vända till arbetsförmedlingen i fredags :-( Mindre kul som sagt, men det var snabbt avklarat, tog drygt en timme så gick bra ändå.. Nu är det bara vänta på att A-kassan ska ta sina beslut och krångla med alla papper hit och dit :-( 

Men trots att jag startade helgen med att åka till arbetsförmedlingen, så måste jag bara berätta att helgen slutade för jävligt bra iaf :-)

För jag fick vara barnvakt åt en liten bebis på två veckor :-) Var första gången han sov hos någon och så fick han sova hos mig :-) Han var jätte snäll och sov hela natten. Var riktigt mys att ha honom hos sig :-) 

Den känslan när hans mor ringde och frågade om jag ville låna honom under natten, den är svår att förklara.

Inte trodde lilla jag att han skulle få sova sin första natt borta, hos mig :) 


Nää.. Skulle kunna skriva mycket om bebis mys, men det får bli en annan gång. Ska bara dricka upp mitt te sen ska jag försöka sova, för jag ska få ha bebis mys imorgon igen :-)


Ha en fortsätt trevlig Lill-lördag kväll alla glada :-)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carrolina84 - 13 november 2016 21:38

För ett år sedan, den här dagen...... Vaknade man upp i en säng hos syrran i Timmersdala. Hade sovit några timmar, inte direkt sammanhängande som jag minns men några få timmar blev det iallafall.. Eftersom det inte alls var planerat för fem öre att s...

Av carrolina84 - 12 november 2016 22:45

Blickar tillbaka ett år.. Den här morgonen var allt annat än rolig och sådan morgon hade jag inte sett fram emot för fem öre..     Hade gullungen som då var 3år hos mig, han hade inte sovit över på länge och jag hade inte träffat honom allt för m...

Av carrolina84 - 12 maj 2016 22:30

Går fort, nästan lite väl fort när man grubblar efter.. Fast det är ju så.. Blickar man bakåt, så känns det som allt hände förra veckan, blickar man framåt så känns  det som en evighet fram tills dess..    På dagen för ett halvårs sedan, hade jag...

Av carrolina84 - 4 februari 2016 20:40

Är inte riktigt lika nöjd med den här veckan, som jag var över förra veckan :-( Förra veckan kände jag mig nöjd över att jag lyckades undvika sötsaker till kaffet och övrigt och försöka att inte äta efter ett visst klockslag. Ställde mig på vågen t...

Av carrolina84 - 1 februari 2016 20:15

 Ska tas :-)   Låter lite värre med "nya beslut" än vad det egentligen är. Är som sagt inte så drastigt som det låter :-) Har bott i den omgjorda lägenheten i en vecka nu, måla färg- och lim doften försvinner mer och mer. Blev otroligt nöjd med r...

Ovido - Quiz & Flashcards