Direktlänk till inlägg 8 januari 2015

Lilla Pärlan :)

Av carrolina84 - 8 januari 2015 21:24


Besikta bilen idag, alltid lika skrämmande att åka till den där besiktningen.. Ogillar det stället, men det är tur den finns iaf.. Men min första bil jag hade, en Opel Astra, den gick verkligen inte igenom besktningen, inte någon gång kändes det som :-( Var inte lite fel dom hittade på den heller, utan kändes som det var stora fel hela tiden. 

Men nu min tredje bil, det är tredje gången jag besiktar den.. Så gick den igenom för andra gången :-) Har för mig jag besikta den första gången 2013, då hittade dom något lite fel på den så jag fick en 2:a och ombesikta. Sen följande år och detta året, så hade jag turen att den gick igenom :-) 

Detta firades med att åka tvätta bilen, nu är den ren och fin (Man får passa på med sånt, när det är plusgrader ute), sen blev det en liten tripp till Österbergs konditori och köpte lite Go Fika :-) 


Nä, tror jag ska tvätta bort sminket och sen slappa lite framför tv:n innan det är dags att sova. 


//Godnatt :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carrolina84 - 13 november 2016 21:38

För ett år sedan, den här dagen...... Vaknade man upp i en säng hos syrran i Timmersdala. Hade sovit några timmar, inte direkt sammanhängande som jag minns men några få timmar blev det iallafall.. Eftersom det inte alls var planerat för fem öre att s...

Av carrolina84 - 12 november 2016 22:45

Blickar tillbaka ett år.. Den här morgonen var allt annat än rolig och sådan morgon hade jag inte sett fram emot för fem öre..     Hade gullungen som då var 3år hos mig, han hade inte sovit över på länge och jag hade inte träffat honom allt för m...

Av carrolina84 - 12 maj 2016 22:30

Går fort, nästan lite väl fort när man grubblar efter.. Fast det är ju så.. Blickar man bakåt, så känns det som allt hände förra veckan, blickar man framåt så känns  det som en evighet fram tills dess..    På dagen för ett halvårs sedan, hade jag...

Av carrolina84 - 4 februari 2016 20:40

Är inte riktigt lika nöjd med den här veckan, som jag var över förra veckan :-( Förra veckan kände jag mig nöjd över att jag lyckades undvika sötsaker till kaffet och övrigt och försöka att inte äta efter ett visst klockslag. Ställde mig på vågen t...

Av carrolina84 - 1 februari 2016 20:15

 Ska tas :-)   Låter lite värre med "nya beslut" än vad det egentligen är. Är som sagt inte så drastigt som det låter :-) Har bott i den omgjorda lägenheten i en vecka nu, måla färg- och lim doften försvinner mer och mer. Blev otroligt nöjd med r...

Ovido - Quiz & Flashcards