Alla inlägg under oktober 2012

Av carrolina84 - 4 oktober 2012 20:45

Är inte så förtjust i kanelbullar, visa tycker det är konstigt. Men inte jag. EFftersom jag helt enkelt inte tycker om dom så :) Men jag tycker dom luktar gott och det luktar för jädra gött i köket när man bakar sådana, men det är inget jag stoppar i  min mun. Då är jag hellre utan bullar än äter dom :)
Så, idag har jag inte ätit någon bulle. Utan jag gick till Ica och köpte bullar och bjöd mina föräldrar på det, jag höll mig till vanliga kex istället. Dom var inte alls dumma heller :)


Hmm.. Blir ett kort inlägg idag, tror jag.. För jag tänkte titta på "Hela Sverige bakar" klockan nio.


Eftersom jag inte har suttit här och skrivit på ett väldans bra tag (IGEN) så finns det massor att berätta, fast även det finns massor att berätta så tänker jag inte skriva av mig allt.


Vet inte om jag har bloggat om detta förut, men jag krockade i augusti, det tog tid innan jag fick reda på hur det gick. Alltså om den blev inlöst eller reparerad. Fick ett samtal ifrån bilfirman som hade hand om den att den blev inlöst. Så, det var bara att börja leta bil.. IGEN! Men hittade en hyffsat fort, men det tog lite över en vecka innan jag kunde helt bestämma mig helt. Anledningen till att det dröjde så va pga försäkringsbolaget dröjde med sitt besked. Så fort dom hade sagt sitt, så slog jag till på bilen :) Bilfirman jag köpte bilen hos, var hur trevliga och tillmötesgående som helst. För dom var så snälla och höll bilen åt mig tills jag kunde lämna besked.

Det var lite om bilen :)


September månad var lite händelserik, fick mer timmar på jobbet. Men det tacka min kropp mig med att ge mig feber nu i början av oktober (det var mindre kul).

Förra veckan va lite tokig, men rolig och intressant :) Helgen var verkligen intressant, trots det var en hel del på jobbet så orkade man med lite oväntat äventyr på lördagen :)


Nää.. Även fast man har en del att berätta så orkar jag inte sitta här mer.. Ska se om "Hela Sverige bakar" är något att ha ikväll eller inte. Vet dom skulle baka bröd, så får gå och kika på det och se vad dom har för sig nästa vecka :)


Ha en fortsätt trevlig kväll!!   

Ovido - Quiz & Flashcards