Alla inlägg under juli 2010

Av carrolina84 - 27 juli 2010 19:08

Är det lite bättre.. Visst tänker man på gårdagen så mår man sisådär.. Men, det är väl bara att försöka gilla läget så gott man kan.

Ibland önskar man verkligen att man kunde ha fått saker och tinga ogjorda eller göra om dom, så det blir rätt. Isf så skulle jag göra om mycket.

Idag är det lugnare på jobbet, hade det varit så här lugnt igår. Då vet jag inte hur mina tankar hade gått.. Då hade jag bara velat komma hemma ännu fortare, så jag hade kunnat ätit allt godis jag bara hade hittat hemma. Fast, eftersom jag vet hur mycket som finns hemma, så hade det väl inte passat mig som vanligt. Hade lite godis hemma, tog bara några bitar sen var jag nöjd :)
Det här med mig och godis, det låter nog värre än vad det är.

Så länge jag har kontroll över det själv, så känner jag ingen panik över det :)


Vet att jag är inte så bra på att uppdatera min blogg. Men det är bara att försöka gilla läget. Har jag inget att berätta, så skriver jag inget.

Hade väl egentligen inget direkt värt att berätta varken igår eller idag, men skriver lite ändå.

Ska försöka även lära mig att lägga upp bilder här. Men jag får väl börja skriva mer hemma och inte så mycket ifrån jobbet. Det är inte det lättaste, för det är när man jobbar som man kommer på att man kan blogga lite. När man går hemma, då sitter man typ aldrig vid datorn längre. Sitter hellre ute på balkongen, om jag är hemma. Annars sitter man i föräldrarnas trädgård.


Nä, nu måste jag dra mig. Ska greja lite innan jag slutar för idag.


Ha de gött! Höres en annan dag. Förhoppningsviss så har jag bättre saker att berätta en annan dag :)

/Kram hej



Av carrolina84 - 26 juli 2010 17:14

Ger mig blandande känslor.. Usch, säger jag bara.. Vill verkligen att den ska vara över. Helst redan igår..

Tänkte inte så mycket på vad det var för dag först imorse och sen kom jag och tänka på, vad det var för dag. Då förstod jag varför jag ville sitta och äta godis och allt annat onyttigt, som man kanske inte brukar sitta äta. I den mängden i alla fall. Nått positivit får man väl se på dagen, det är att dagen är över om 6h och 45min. Fast det är ändå långa timmar att härda ut på..

sen att man har haft en jobbig men rolig helg på jobbet, gör det inte så lätt heller. Man vill typ bara hem och sova, känner jag.


Ihelgen på jobbet, så var det massor att göra. Massa grejer som hände runt om, så det var inte det lättaste att hitta en parkering.

Idag gick det lättare att hitta en parkering och jag slapp ställa mig en bit bort med :)


Nää.. Nu ska jag nog logga ur här.. Dricka lite kaffe och läsa lite på aftonbladet kanske innan man slutar.


Ha de gött!! Höres en annan dag, när jag har nått lite bättre att berätta kanske :)


/Kram



Ovido - Quiz & Flashcards