Alla inlägg under juli 2011

Av carrolina84 - 30 juli 2011 12:28

Jahapp, då satt man här iaf, fast man hade tänkt att ligga ute och sola idag. Men inte det lättaste att göra det när solen har gått i moln. Solen sken så härligt imorse när jag vakna vid nio, men den glädjen varade inte länge. Sen vid tio tiden eller nått så gick den i moln,kan ju hoppas att solen vill komma fram mera så man kan sola lite idag kanske :)

Hade egentligtn inte tänkt att blogga nått vidare idag, även fast det var länge sen jag blogga. Men har bara inte blivit av att sitta här, utan man har gjort en massa annat och så har man tänkt "gör det sen, gör det sen" osv. Fast det där, det blir aldrig. Svårt att hinna med ibland saker och ting som skall göras liksom. fast jag vet det.. Allt hänger på hur man prioriterar också.

Nä men anledningen till att jag tänkte blogga lite, det var pga att jag satt på Facebook nyss och så satt och gjorde några sådana där "Phrases" eller vad dom kallas och vad det handlade om kommer jag inte riktigt ihåg exakt. Men kunde inte låta bli att flina åt "svaret" jag fick.. 

"Du älskar han, du saknar han, men ändå inte, för de han gjorde mot dej knäckte ditt hjärta på mitten."

Fast det där, "men ändå inte" det stämmer inte riktigt, det är nog det enda som inte riktigt hundra stämmer i den meningen. Men iaf, kunde bara flina åt detta.

Sen så klicka jag på "Vad älskare första bokstav va" (Eller vad det nu hette)
Där kunde jag heller inget annat än bara flina, för det svaret jag fick där.. Va.. "Ett knäppo på K"

Så man fick sig några flin denna förmiddag/eftermiddag iaf.


Får nog försöka sätta fart med dagens "att göra"  vilket innebär..

Att fixa mat, hitta dammsugare, gå iväg och dricka kaffe och läsa tidningen :)


Ha en fortsätt toppen lördag plus helg!

Så får jag se, när jag skriver här nästa gång :)

/

Ovido - Quiz & Flashcards