Direktlänk till inlägg 4 januari 2015

Städa, städa...

Av carrolina84 - 4 januari 2015 17:37

Är mindre kul.... Men nu är allt med julen borta i alla fall.. :) 

Det tog sin lilla tid idag att städa. Hade inte alls fått upp orken helt ännu. Inte så konstigt kanske, när man har nästan pendlat mellan sängen och soffan i två dagar. Tog ett xantal timmar att städa idag, brukar vara klart på någon timme. Men inte idag, men har nu iaf bytt både gardiner och lampor, så det blir nog bra.. Fast blev inte helt nöjd i köket :-( Hade köpt nya gardiner innan jul, som jag hade sett fram emot att få sätta upp. Insåg när den skulle hängas upp, att rullgardinen är för kort :-( Så det var bara att vika ner den igen :-( 

Eftersom jag mår bra mycket bättre idag och både orkat städa och fixade maten. Så fick jag ett samtal från en av mina gullungar, då ville dom komma hit medans deras föräldrar åkte till skogen med deras hund. Det fick dom. Var en lugn eftermiddag med dom :-) 


Nää.. Nu sitter man här och funderar på vad man ska hitta på....... 

Moppa golvet en gång till kanske och sen ta en kopp kaffe, har inte hunnit med kaffet ännu idag, så kanske på tiden. Så man får i sig en liten kopp i alla fall :-)


Ska fixa det sist här, tända några ljus och se en film tror jag.. Funderar även på att fixa lite popcorn till filmen :) 


Önskar Er alla en fortsätt trevlig söndags kväll :-) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carrolina84 - 13 november 2016 21:38

För ett år sedan, den här dagen...... Vaknade man upp i en säng hos syrran i Timmersdala. Hade sovit några timmar, inte direkt sammanhängande som jag minns men några få timmar blev det iallafall.. Eftersom det inte alls var planerat för fem öre att s...

Av carrolina84 - 12 november 2016 22:45

Blickar tillbaka ett år.. Den här morgonen var allt annat än rolig och sådan morgon hade jag inte sett fram emot för fem öre..     Hade gullungen som då var 3år hos mig, han hade inte sovit över på länge och jag hade inte träffat honom allt för m...

Av carrolina84 - 12 maj 2016 22:30

Går fort, nästan lite väl fort när man grubblar efter.. Fast det är ju så.. Blickar man bakåt, så känns det som allt hände förra veckan, blickar man framåt så känns  det som en evighet fram tills dess..    På dagen för ett halvårs sedan, hade jag...

Av carrolina84 - 4 februari 2016 20:40

Är inte riktigt lika nöjd med den här veckan, som jag var över förra veckan :-( Förra veckan kände jag mig nöjd över att jag lyckades undvika sötsaker till kaffet och övrigt och försöka att inte äta efter ett visst klockslag. Ställde mig på vågen t...

Av carrolina84 - 1 februari 2016 20:15

 Ska tas :-)   Låter lite värre med "nya beslut" än vad det egentligen är. Är som sagt inte så drastigt som det låter :-) Har bott i den omgjorda lägenheten i en vecka nu, måla färg- och lim doften försvinner mer och mer. Blev otroligt nöjd med r...

Ovido - Quiz & Flashcards