Alla inlägg under juni 2010

Av carrolina84 - 29 juni 2010 18:40

Måste bara skriva lite....


Sitter just nu på jobbet, har väldigt lugnt.

Men det var inte om om jobbet jag tänkte skriva om Utan om, regnet som smattrar mot plast taket, på jobbet :)


Kan faktiskt inte låta bli det.. Det ger mig sådana minnen till barndomen, fast positiva sådana så klart :)
När jag hörde hur det började regnet mot taket, så kunde jag bara le för mig själv. Såg lite framför mig hur mysigt det var när man var barn och man var och semestra med familjen, man vad på en camping i en husvagn med förtält. Man satt i förtältet eller i husvagnen och lyssnade på regnet. Kom även och tänka på hur man försökte springa på toaletten mellan uppehållen eller när regnet lättade lite, eller så passade man på och springa till någon annans släkting husvagn.

Visst svärde man en del över regnet när man campa, det kan jag inte förneka. Det gjorde man när det regna väldigt mycket, för man blev lite låst på sätt och viss. Sen så minns jag hur föräldrarna och (dom flesta) andra på campingen kämpade med att försöka slippa få in regnet i förtältet.


Vad ska man säga.. För att förstå Hur jag menar, så behöver man nästan uppleva det själv.  Husvagn, camping, förtält och regn! :)


Nä, nu ska jag fortsätta jobba. Ha en fortsätt trevlig kväll!!


/Kram


Ovido - Quiz & Flashcards