Alla inlägg under november 2014

Av carrolina84 - 30 november 2014 23:34

Var tok för länge sen jag skrev här.. 

Vad ska man berätta.. Har väl hänt en hel del, skulle kunna skriva massa roliga saker men eftersom klockan är snart tjugo i tolv, mitt i natten och man ska upp och jobba imorgonbitti, så ska man väl egentligen inte sitta här och uggla. Men vad gör man när hjärnan går på högvarv och man har svårt för att somna? Fast jag tror att jag har lätt för att somna om jag bara slappnar av, för brorsan ringde mig inatt och frågade om jag kunde åka till Skövde och hämta honom. Snäll lillasyster som jag är, så gjorde jag självklart detta. Vet att han ställer upp för mig när jag behöver ha hjälp och då är man snäll tillbaka :-) 


Försommaren och sommaren var lite händelserik, så det ska jag berätta mer om. Hösten har väl dessvärre inte varit riktigt, riktigt lika händelserik som försommaren och våren. Men vad tusan, vintern har bara börjat och den är inte slut än ;-) Mycket kan hända innan årskiftet.. :-) 


Nää.. känns som jag skulle kunna skriva en del, men jag sparar det ett tag. Så har jag något att skriva om nästa gång jag loggar in här och ska försöka att inte dröja ett x antal månader, tills nästa gång :-) 

Tills dess........ Ha´de! /Kram

Ovido - Quiz & Flashcards